87.OSCAR ÖDÜL TÖRENİ / KIRMIZI HALI

18:57 orta boy popcorn 0 Comments

Aslında bu yazıyı yazmaya pek istekli değildim. Sonuçta çok net fikir söyleyecek bir durumum yok, blogumda modayla ilgili şeylere yer vermiyorum, okuyanların da ne kadar ilgisini çekiyor bilmiyorum ama yine de "Oscar" gibi tüm yıl beklenen bir olayın "Kırmızı Halı"sını da kendimce değerlendirmek istedim. Herkese girmeyeceğim tabi ama kendime göre en beğendiklerim, hiç beğenmediklerim burada:


Fifty Shades of Grey rolü ile bu yıl çıkış yakalayan Dakota Johnson, törene annesi ile gelmişti ve çok tatlı bir ikili olmuşlardı bence. :) Kırmızı Saint Lauren elbisesini çok beğendim. Çok zarif duruyor üzerinde ve bu renk de çok yakışmış. Toplu saçı tercih etmesi de bence doğru olmuş. Kırmızı ruju ve elindeki Bally clutch'ı ile gecenin bana göre en şıklarından. Çok beğendim. Ayrıca, Kırmızı Halı'da giyinmeyi iyi biliyor bence. Galalarda falan giydikleri de çok hoştu. Çok da hoş bir kadın bence.



Tarzını en beğendiğim kadınlardan biri Sienna Miller. Oscar De La Renta elbisesi, güzel ama şahsen bel kısmındaki detaylardan emin olamadım. Farklılık katmış ama olmasa nasıl olurdu diyorum. Yine de elbise içinde her zamanki gibi çok şık gözüküyor bence. Elbisenin üzerine oturması da ayrı güzel. Saçlarını toplaması da iyi olmuş. Ben beğendim.



Lupita Nyong'o, benim sevemediğim bir isim. Isınamıyorum kendisine, 1 tane film ile neredeyse en ünlü kişilerden biri olup her yerde boy göstermesi tuhafıma geliyor belki. Ama hakkını vereyim, gerçekten Kırmızı Halı stili oldukça iyi. Şu ana kadar beğenmediğim bir kıyafeti olmadı. Calvin Klein elbisesi, bence muhteşem! Belki üst kısımda daha az boncuk olabilirdi ama yine de göze çok batmıyor. Ten rengiyle de çok güzel bir zıtlık olmuş. Saç şekli, makyakjı, her şekilde gecenin en iyilerindendi. Ama se-ve-mi-yo-rum. :)



Ah benim tanrıçam! Bu kadına bayılıyorum! Kendine, oyunculuğuna, duruşuna, her şeyine.. Bir insan ne giyse bu kadar asil taşır mı? Zerafet akıyor kadının her yerinden. Ama bu elbiseyi görünce küçük çaplı bir şok yaşadığımı itiraf etmeliyim. Belki de Cate Blanchett'in en sade tercihi bu. Maison Margiela Couture elbisesi kesinlikle güzel ama fazla sade böyle bir gece için bence. Bu sadeliği de o abartılı Tiffany kolye ile dengelemek istemiş sanırım. Saçları güzel yüzünü ortaya çıkarmış. Bir bütün olarak baktığında, gayet şık ve asil gözüküyor. Sadece biraz daha farklı olabilirdi belki. Ama asla kötü değil..



Naomi Watts, gecede farklı seçim yapanlardan biri. Elbisesi oldukça değişik ama bence çok hoş. Özellikle o aşağıdaki dökümlü kısmı çok beğendim. Naomi Watts da çok iyi taşımış tabi her zamanki gibi. Bu kadar güzel olmak da yorucu olsa gerek? :) Sevdiğim bir isim ve yine şaşırtmadan çok şık bir şekilde katılmış törene. Makyajını da ayrıca beğendim. Gecenin en iyilerindendi bence. Bu arada, elbisesi de Armani. Clutch'ı Rauwolf.


Reese Witherspoon'u çok severim. Çok tatlı ve sempatik bulduğum biri. Oyunculuğu da yıllar boyunca çok gelişti bence. Genel olarak tarzını da beğenirim, hep şıktır. Yine şık, gayet hoş gözüküyor ama açıkçası çok da bayılmadım. Tom Ford elbisesi güzel ama aman aman da bulmadım, aday iken farklı bir tercih yapabilirdi. Saç konusunda da emin olamadım, çok fazla yatırmış sanki. Ortalama isimlerdendi bence.



Gecede en beğendiğim isimlerin başında Emma Stone geliyor. Zaten kendisini de çoook severim. Tatlılığı, sıcakkanlılığı, tarzı, o saçlarıyla çok beğendiğim bir isim. Elie Saab Couture tercih etmiş ve bence elbise, muhteşem! Ben bayıldım! Rengi de değişik. Çok yakıştırdım Emma Stone'a. Saçları da çok hoş olmuş, en şık isimlerin başındaydı bence.



Rosamund Pike, gecenin en şık 3 kadınından biriydi bence. Genelde Kırmızı Halı'larda bazen iyi bazen kötü buluyordum onu ama bu kez turnayı gözünden vurmuş! Ve daha doğumunun üzerinden fazla geçmediğini de düşünürsek, harika gözüküyor. Givenchy elbisesi muhteşem bence. Rengi, deseni, o bel detayı. Harika. Yırtmaç biraz fazla geldi bana ama ona da çok takılmıyorum. Aksesuar kullanmaması, saçlarını toplaması ve sade makyakı da elbisesini iyice ortaya çıkarmış. Tarzsın Rosamund! :)



Bir diğer bayıldığım ama hafif hayal kırıklığına uğradığım isim. Marion Cotillard. Çok çok çok güzel bir kadın bana göre. Zerafeti, oyunculuğu, tatlılığı ile en beğendiğim isimlerden biri ama dünkü kıyafeti pek içime sinmedi. Onu da çok umrundaydım?:) Aslında çok farklı bir seçim yapmış, akılda kalır bir tercih. Ama ne bileyim, arkası falan bence olduğundan çok kilolu göstermiş. O siyahı sevemedim. Berbat diyemesem de, eh iştelerden. Bu arada; elbisesi, Dior Haute Couture.



Meryl Streep. Merak etmeyin, bu kez çok uzatmayacağım. Zaten onun hakkında önceden söylemediğim, ne söyleyebilirim? Ama bu hali, uzun zamandır gördüğüm en en iyi hali bana göre. Ağzım açık kaldı, zaten hep Kırmızı Halı seçimlerini beğenirim ama o gece çok genç gözüktü gözüme. Muhteşem bir seçim olmuş, favorilerimden oldu kesinlikle. Lanvin tercih etmekle çok doğru bir seçim yapmış, ceketi çok tarz. Saçı, takıları, duruşu, asaleti, zarifliği.. Ah, ne yazsam az. Harikasın Meryl'ciğim diyorum, hep böyle ol diyorum. :)



Gecenin kazanan ismine geçelim. Bu yıl geçen seneki Cate Blanchett gibi, tüm ödülleri süpürdü Julianne Moore. Yine her zamanki zarifliği ile poz vermiş. Çok asil bir kadın, çok sevdiklerimden. Chanel elbisesi, belli ki yoğun bir işçilikten geçmiş. Bilmemkaç saatte yapıldığı söyleniyordu. Güzel bence de ama çok güzel değil. Yakışmış ama ödül aldığı gece daha farklı bir seçim yapabilirdi diye düşünüyorum. O detaylar sanki çok bölmüş elbiseyi. Ama kötü değil kesinlikle. Chopard takıları ve topuzuyla, üst kısım süper zaten. :)



Keira Knightley seveni kadar sevmeyeni de çok olan bir isim. Ama ben çok seven taraftayım. Karayip Korsanları'ndaki Elizabeth rolünden bu yana, gönlümde özel bir yere sahip. :) Ayrıca çok çok güzel bir kadın değil mi? Şu yüze bakar mısınız? Kırmızı Halı seçimlerini bazen beğeniyor, bazen hiç beğenmiyorum. Bence çok dengesiz ve güzelliğini harcıyor zaman zaman. Ama dün gerçekten beğendim. Valentino elbisesi, bence çok hoş. Desenleri çok hoş, hamile olmasına rağmen ekstra bir şişkinlik vermemiş. Saçlarının rengine zaten bayılıyorum, saç aksesuarı da çok hoş olmuş. Ben baya beğendim, Yunan Tanrıçalarını andırıyor bana uzaktan.



Lady Gaga'yı açık ve net olarak hiç beğenmedim. Elbiseyi beğenmedim, emanet gibi duruyor. Çok büyük gelmiş sanki. O eldivenimsi bulaşık eldiveni tarzı şeyler nedir? Hele renklerin göze batışı? Türkiye yapmış. :) O saç tokası! Bana göre, en kötülerden. Hatta en kötü bile olabilir. Elbisesinin markası, Alaia bu arada.



Yemyeşil Versace elbisesi ile gözükür gözükmez tüm gözler Scarlett Johansson'a döndü haliyle. O ana kadar fazla iyi isim görmemiştim ve görür görmez, gözlerim açıldı. Çok çok hoş gözüküyor bence! Saçlarına alışamadığımı söylemeliyim. Uzunun yeri bir başka ama bunu da taşımış. Kolyesini abartılı buldum sadece, boğulluyormuş gibi olmuş elbiseyle aynı renk de olunca ama genel olarak çok beğendiğim isimlerden biri oldu. Bir filmini izlemeyeli de çok oldu, özletti. :) Avengers 2'yi bekliyoruz!



Anna Kendrick, tam yaşına göre giyinmiş! Elbisesinin rengi çok güzel, oldukça genç bir model gibi duruyor. Çıtı pıtı bir prenses gibi olmuş, rolüne uygun şekilde. :) Fazla yazacak bir şey yok, gayet güzel gözüküyor. Beğendiklerimden biri. Genç isimlerin yaşlarına göre giyinmesi gerektiğinin en güzel örneklerinden biri ayrıca! Elbise, Thakoon bu arada.



En beğendiğim kişilerden bir diğeri, JLO! Bu kadına zaten hayranım, bayılıyorum. Dehşet güzel hatta bana göre güzel ötesi bir kadın. Olay sadece yüz güzelliği ya da vücut değil. Kadın ışık gibi parlıyor bence bir ortama girdiğinde. Çok da sempatik buluyorum. Neyse, çok övdüm. :) Yine harika, yine muhteşem, yine yıktı ortalığı bana göre. Bu tarz elbiseleri de en iyi taşıyan isim bence o. Elie Saab elbise de ayrı güzel, o işlemeler nedir öyle?! Göğüs dekoltesi fazla, kabul ediyorum. Ama kadın taşımış mı taşımış. Saçlarını ve makyajını çok beğendim ayrıca. :) Elbiseye nazaran, aksesuarları ve makyajı olabildiğince sade tutmuş.



Gwyneth Paltrow, her daim tarzını ve duruşunu beğendiğim biri. Hem çok iyi giyiniyor hem çok asil bir duruşu var hem de gerçekten çok güzel bir kadın bana göre. Geçen seneki -yanlış hatırlamıyorsam- beyaz muhteşem ötesi elbisesi hala gözlerimin önünde!  Bu yıl, Ralph & Russo Couture tercih etmiş. Elbisenin rengi çok güzel bir kere. Elbise de güzel ama açıkçası o omzundaki gül detayını hiç beğenmedim. Zaten ben bu tarz büyük güllü, çiçekli kıyafetleri sevemiyorum. Kaba duruyor bence, benim görüşüm tabi. Malesef o gül, baya bozdu benim için görüntüsü ama onun dışında gayet hoş. Saçlarını toplasa daha iyi olabilirdi belki. Küpeleri de oldukça dikkat çekici!



Jennifer Aniston, gayet hoş ama artık bıkkınlık getiren bir tarzda bence. Hep aynı. Straplez elbise, yırtmaç, açık saç. Versace elbisesi çok çok güzel, ona lafım yok ama bence biraz sıkıcı gözüküyor. O saçını farklı bir model yapsan ne olur acaba canım?

Evet, bence bu yazı daha da destanlaşmadan bitsin artık. :) Bulabildiğim kadar ismi yazdım, zaten en beğendiklerim de içinde. "Kırmızı Halı" yazıları, oldukça zahmetli bir iş. Cidden moda bloggerlarına ayrı bir saygı duyuyorum artık. :) Bana göre, bu sene genel olarak şık kadınlar gördük. İyi seçimler vardı ama farklı seçimler yapan çok az kişi vardı. Bir de, artık eski Kırmızı Halı törenleri yok diyesim geliyor. :) Nerede Brangeline, nerede Kate & Leo, nerede CZJ, nerede George ve karısı, nerede Sandra Bullock vs.. Bu liste uzar gider. Birçok ismi göremiyoruz son yıllarda, gençlere bırakıyorlar halıyı ve hemen törene geçiyorlar. Gerçi, bu yıl genelde genç isimler aday oldu o da var. Seneye bakalım neler olacak?

Umarım; severek okursunuz, hepsini sabırla inceleyenlere ayrıca teşekkürler! Uzun olsa da, zevkle yazdım yazıyı. Moda yazıları pek yazmasam da, Oscar Red Carpet kaçmaz. :) Siz en çok kimi beğendiniz? Sizce en şık kimdi? Okuduktan sonra yorum bırakmayı da unutmazsanız, çok sevinirim. Beğenmediklerinizi de yazın tabi. :) Çok güzel yazılarım var sırada, kitap yorumları gelecek. Röportajlar devam edecek. Benden söylemesi. Herkesin haftası çok güzel geçiyordur umarım. :)


0 yorum: