Pazar Dinlemesi & Öğretmenler Günü Yazısı

13:24 orta boy popcorn 0 Comments

Herkesee günayydııııın! Pardon, artık tünaydın oldu. :)) Ama Pazarları geç kalkmayanı dövüyorlarmış. :)
En en en önce; günün anlam ve önemini belirten konuşmamı yapmak üzere, kendimi blog sayfama davet ediyorum. :)  [ Bu da, kendimi intihar edeceğim gibi bir şey oldu. :) ]

Bugün "Öğretmenler Günü". Artık eski değerini görmediğini düşünsem de, kutsal mesleklerden biri. Hepimiz ailemizden sonra öğretmenlerimiz tarafından yetiştik. Gerçekten annem gibi çok sevdiğim öğretmenlerim oldu, sımsıkı sarılmak istediğim.. Açıkçası yıllar ilerledikçe ve kopukluk oldukça, ben de arayıp sormayı baya ihmal eder oldum ama bugün hepsini tek tek aramak planlarım içinde. Size de tavsiye ederim, ne kadar mutlu olacaklarını düşünün.. :) Eskiden, her yıl tüm öğretmenlerimize tek tek hediyeler ve çiçekler verirdik. Birçoğumuza okumayı-yazmayı öğreten, ilk düşüncelerimizin şekillenmesini sağlayan, ders çalışmayı aşılayan, iyi not aldığımızda verdikleri bir çikolatayla bizi mutlu eden, sonrasında lisede bizi hayata hazırlayan öğretmenlerin yeri hepimiz için çok büyük. Tabi bu mesleği gerçekten isteyerek ve zevkle yapanlardan bahsediyorum. Diğer türlü, sadece iş zoruyla yapılacak bir meslek değil bu. Vicdan, iletişim, sabır ve empati çok önemli şeyler bu meslekte bence. Lisede öğretmenlerimin çoğuyla arkadaşımmış gibi konuşabilirdim, dertlerimizi dinlerlerdi.. Çok güzel günlerdi.. Şimdi üniversitede o iletişim olmasa da, saygı duyulacak öğretmenlerim var. Hepsine teşekkür borçluyum. 


Başta en büyük öğretmen, herkese örnek olan "Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK"ün, sonra benim bu noktaya gelmemde büyük emeği geçen öğretmenlerimin (başta etüd öğretmenim) , daha sonra babamın ve teyzemin ve en son da tüm öğretmenlerimizin "Öğretmenler Günü" kutlu olsun! Bu işi gerçekten severek yapanlar ve öğrencilerinin kalbinde özel yerleri olanlar için ne mutlu..

Şimdi ise yazının esas konusuna geçiyorum. "Pazar Dinlemesi" bölümünü aksattım birkaç haftadır. Bu hafta ise, haftalardır dilimden düşürmediğim bir şarkı seçtim. One Republic grubunu zaten çok severim. Yıllardır severek dinliyorum. Son albümleri hakkında görüşlerimi belirtmiştim. Bu şarkı da en beğendiğim şarkı. Melodisi çok akılda kalıcı, çok eğlenceli ve enerjik bir şarkı. Özellikle nakarat kısmını söyleyip duruyorum! Bu şarkıyı dinleyerek, yeni haftaya enerjiyle başlayalım hepimiz! Keyifli dinlemeler ve İyi Pazarlar! :))


0 yorum: